2016. szeptember 20., kedd

Régi emlékek kihívás

Ebben a hónapban n vagyok a Scrapfellow kihívás házigazdája. 

Sokan tudjátok, hogy szeretem elővenni a régebbi fotóinkat mert van az úgy néha, hogy nincs idő azonnal megscrappelni őket, aztán meg elfelejtődik a dolog.
Most csináltam egy albumot amibe a tavaly májusi turai kirándulásunk képei kerültek. Nagyon egyszerű kis album, 15x15 centis lapokat spiráloztam össze, beragasztottam a fotókat és néhány szó, mondat került melléjük vagy rájuk a SF kivágóívekből és még néhány chipboardot tettem melléjük. A kihívásom legalább ennyire egyszerű.

A szeptemberi kihívás címe : Régi emlékek

A kihívás leírása:
dogozz fel akár scrapbook oldal, album, PL vagy bármilyen formában egy minimum egy évvel ezelőtti emléket, élményt eseményt.






Nevezési információk

Nevezni új alkotással lehet, amit kifejezetten erre a kihívásra készítettél. Tehát ne meglévő korábbi alkotásodat nevezd, és ne más kihívásra készült oldaladat hozd. Egyéb nevezési feltételünk a határidőkön kívül nincs.

A feltöltés módja: A Scrapfellow galériájában várjuk az alkotásokat. A feltöltés során ügyelj rá, hogy az “ Régi emlékek ” kihívás mezőt állítsd be. Ezzel biztosítod magadnak a részvételt. Majd az alkotásod linkjét illeszd be ide.

A feltöltés határideje: 2016. október 15. 23:59
 A sorsolás módja: A sorsolás random történik, megfelelő program segítségével, minden hónap 15-én. Semmilyen zsűri nem fogja utatokat állni, így a szerencsén múlik ki lesz a szerencsés nyertes.

A nyertes kihirdetésének időpontja és helye: A nyertest minden hónap 15-én tesszük közzé a fórumtopikban és a facebookos felületünkön.

Nyeremények: 
Scrapfellow.com felajánlásában: 1 db NEHÉZ ÜGY bélyegző, vagy 1 csomag NEHÉZ ÜGYook készlet. (Nevezéskor írd meg minek örülnél jobban.) 
http://www.panyizsuzsi.hu felajánlásában: 1 db  bogyó fülbevaló.
A nyeremények tárgyi nyeremények, készpénzre nem válthatók.

Örömteli alkotást kívánok!
Kriszti


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése